آقاپور بهترین بازیکن جوان جهان شد + عکس سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور! ماشاریپوف به دنبال تمدید قرارداد با استقلال سه مسابقه امروز لیگ برتر فوتبال زیر ذره‌بین ناظران ویژه(۸ خرداد ۱۴۰۳) افشای نام داورانی که از نکونام شکایت کردند| برادران حیدری در صدر باشگاه استقلال ستاره عراقی را نمی‌خواهد پرچمداران ایران در المپیک پاریس مشخص شدند بازگشت یزدانی به تشک کشتی افشاگری پورموسوی در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان+ ویدیو نابسامانی در تیم ملی جودو پخش زنده بازی النصر و الاتحاد در لیگ عربستان (۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بانوی مشهدی در راس کمیته مستریونیورس پیروانی خطاب به سرخپوشان: جواب نکونام را ندهید درویش تحت فشار هواداران پرسپولیس ادعای بیرانوند و نعمتی در رختکن: در پرسپولیس می‌مانیم اوسمار ریسک می‌کند یا احتیاط؟ موضع گیری سرخپوشان علیه داور بازی! گولسیانی با پرسپولیس در قزوین
سرخط خبرها

ماجرای حضور کمک داور در جشن قهرمانی پرسپولیس چه بود؟ + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۷۴۵۵
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۹
  • ۱
ماجرای حضور کمک داور در جشن قهرمانی پرسپولیس چه بود؟ + فیلم
حضور کمک داور دیدار استقلال و پرسپولیس در مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس، حسن ظهیری را به دردسر انداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از قهرمانی سرخپوشان حسن ظهیری کمک داور دوم بازی دربی به همراه پسر نوجوانی در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کرد و در حالیکه آن پسر، پیراهن قرمز پوشیده و پرچم این تیم را روی دوش خود بسته با جام قهرمانی، گل محمدی و چند بازیکن پرسپولیس عکس‌های یادگاری می‌گیرد.

فیلم حضور این کمک داور با پیراهن داوری در جشن پرسپولیس، در فضای مجازی توسط هواداران استقلال بد جوری سر و صدا کرده و استقلالی‌ها با حمله به این داور اعتقاد دارد او مسبب اخراج ساپینتو بود و هواداران آبی حتی به وی گفتند: فقط با جام عکس نگیر یه دور افتخار هم بزن!

هواداران استقلال به مسئولان باشگاه نیز پیشنهاد دادند تا با این فیلم از این داور شکایت کنند. 

گلایه مسعود مرادی از ظهیری

مسعود مرادی، کارشناس داوری و از داوران با سابقه فوتبال کشورمان که سابقه قضاوت بازی شهرآورد را هم دارد در برنامه زنده تلویزیونی شب های فوتبالی گفت: خودم خجالت می‌کشم این جمله را بگویم؛ دلیلی ندارد حسن ظهیری، کمک داور دربی وارد جشن قهرمانی شود. کمیته داوران فردا در این خصوص تصمیم می‌گیرد و مطمئنا برخورد خواهد شد.

وی افزود: داوران می‌گویند ما تحت فشاریم؛ خود شما شائبه ایجاد می‌کنید و فشار روی خودتان می‌گذارید.

عذرخواهی کمک داور دربی از هواداران استقلال | آن نوجوان فرزندم نبود

«حسن ظهیری» دقایقی بعد به این اخبار و حواشی واکنش نشان داد و گفت: متأسفانه عملکرد خوب بنده در  دیدار استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی تحت تاثیر حاشیه بعد از بازی قرار گرفت.

وی افزود: به دنبال حاشیه ایجاد شده پس از بازی دربی، اعلام می‌کنم که این نوجوان فرزند من نبوده است و فقط به درخواست ایشان چند عکس گرفتم. اگر حضورم در آن مراسم باعث رنجش خاطر باشگاه بزرگ استقلال و هواداران فهیم و محترم فوتبال شده است، عذرخواهی می‌کنم. 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
0
0
اینها چندین ساله که شرم را خورده اند و حیا را تف کرده اند .باعث و بانی اخراج ساپینتو و نتیجتا برد پرسپولیس در جشن قهرمانی شرکت می‌کند تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->